قالب وردپرس درنا توس
خانه / پروژه کارشناسی / دانشجویان برتر پروژه

دانشجویان برتر پروژه

ضمن ابراز خرسندی، به اطلاع می رسانم دانشجویان پروژه اینجانب در روز ۱۷ تیر ارائه های بسیار خوب و شاخصی داشتند. به گفته اغلب اساتید، به صورت میانگین کیفیت پروژه ها و نحوه ارائه این دانشجویان نسبت به سایر دانشجویان شاخص و سرآمد بود و این موضوع بسیار باعث دلگرمی و خوشحالی است.

از این رو، من نیز به این دانشجویان تبریک می گویم و امیدوارم حاصل تلاش ها و دستاوردهای شان در مراحل بعدی زندگی نیز مفید باشد.

  1. پروژه آقای پاکدل تقریبا از همه نظر کیفیت بسیار خوبی داشت. ایشان برنامه ریزی و تلاش خوبی برای انجام پروژه داشت.
  2. خانم محمدی برای پروژه خود بسیار زحمت کشید و علاوه بر شرکت در کلاس های درسی به شکل مستمع آزاد، مطالعات زیادی برای تقویت مبانی علمی پروژه انجام داد.
  3. آقای میرعرب در راستای پروژه مطالعات علمی خوبی انجام داد و توانست رابطه مناسبی بین شبیه سازی های کامپیوتری و فیزیک متناسب با ماهیت پروژه خود ایجاد کند.
  4. خانم دستلاف پیشرفت خوبی نسبت به زمان آغاز پروژه داشت که قابل تقدیر است. استفاده از دانش و تجربه سایرین به ایشان کمک قابل توجهی کرد.

 

در انتها مایلم مجددا به نقش بسیار مفید و موثر جلسات هفتگی پیشرفت پروژه اشاره نمایم که نقش بسیار موثری در موفقیت دانشجویان دارد. علاوه بر این، حضور و فعالیت خانم محمودزاده و خانم سلیمی در جلسات پیشرفت پروژه و انتقال تجربیات شان به سایر دانشجویان در این موفقیت ها بسیار موثر بود.